Четвер, 20.06.2019, 00:48
Вітаю Вас Гість | RSS

Лісовосорочинська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Функція у=к/х, її властитвості і графік.
[ Викачати з сервера (1.27 Mb) ] 06.11.2017, 23:08

ТЕМА УРОКУ:  Функція  у=к/х.

Мета уроку: домогтися засвоєння учнями основних понять, пов’язаних з означенням функції у = к/х та її властивостями; сформувати в учнів первинні вміння: виділяти серед запропонованого списку функцій обернено пропорційні; відтворювати властивості, обернено пропорційних функцій з урахуванням знака коефіцієнта к; будувати графіки функцій , які є оберненою пропорційністю із заданим коефіцієнтом к.

Тип уроку:  засвоєння вмінь і знань.

Наочність та обладнання: ПК, проектор.

.Розпочинаємо урок

Діти, а які асоціації у вас викликає слово «урок»? Давайте розкладемо його  по буквам.

 

У – успіх,

 

Р – радість,

 

О – обдарованість,

 

К – колектив.

 

Надіюсь, що сьогодні на уроці нас чекає і успіх,і радість. І ми, працюючи в колективі, покажемо свою обдарованість. А для цього

         будте уважні протягом всього уроку. 

Одна із чудових якостей математики – допитливість і переконливість. Спробуємо це довести на уроці. Ми з вами вивчаємо великий розділ, на який відведено 32 години «Раціональні вирази». Сьогодні 30 урок  цього розділу, і ми вже вміємо виконувати дії з раціональними дробами, виконувати тотожні перетворення  раціональних виразів, розв’язувати раціональні рівняння. Знання не тільки потрібно знати, але вміти і показати, що ви зробите на сьогоднішньому уроці, а я вам допоможу.

Х І Д      У Р О К У

 

  1. Організаційний момент.
  2. Перевірка  домашнього завдання.
  3. Актуалізація опорних знань.

 Троє учнів виконують тестову роботу на комп’ютері.

  Двоє учнів біля дошки виконують завдання  на індивідуальних картках.

  Один учень працює  з словосполученнями по темі «Раціональні вирази».

  Одна учениця виконує усні завдання «Знайди помилки» (на проекторі).

  Для учнів, які працюють на комп’ютері, підготовлені практичні завдання

  для отримання кращої оцінки (вартість завдань 3,2.1 бали)

  1. Вивчення нового матеріалу.

В минулому навчальному році  ви відкрили уже для себя чудовий світ функцій.. Багато вчених весь час займались питаннями їх вивчення. Це і знаменитий Піфагор, і Декарт (який, доречі, першим ввів позначення  степеня). Але я хочу звернуть вашу увагу на слова відомого вченого М.В. Ломоносова, які  будуть епіграфом нашого уроку « Нехай хто-небудь спробує викреслити із математики функцію, і він побачить, що без неї далеко не поїдеш».

Питання  до класу, скажіть , будь ласка, яку ми вивчили функцію в 7 класі?

Що називається лінійною функцією?

Слайд  функції  У=кх

 

Як можна задати функцію?

  • Що є областю визначення лінійної функції?
  • Що є областю значень лінійної функції?
  • Що являється графіком лінійної функції?
  • Як ще інакше називають лінійну функцію?
  • Пояснити, як ви розумієте пряму пропорційність?

Навести приклади задач прямої пропорційності.

Але в житті є інші задачі , в яких йде мова про добре відомі нам із повсякденного життя величини, залежність між якими виражаються формулою у= к\х. ( Наводять приклади)

Задача про рух –залежність часу і швидкості Слайд №4

Категорія: Мої файли | Додав: kochannja1957
Переглядів: 119 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Архів записів

Copyright MyCorp © 2019
uCoz